hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| حضور باشکوه مردم قم در حمایت از اقتدار و امنیت کشور

قم| حضور باشکوه مردم قم در حمایت از اقتدار و امنیت کشور

اقشار مختلف مردم قم در حمایت از اقتدار و امنیت کشور با حضور در راهپیمایی حوادث چند روز اخیر را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان این فتنه ها شدند.

به گزارش رویداد ایران،به دنبال اغتشاشات چند روز اخیر در برخی از شهرهای کشور، مردم قم از مبدأ مصلی به سمت حرم در حمایت از اقتدار و امنیت کشور راهپیمایی کردند.

راهپیمایی که از 10 صبح آغاز شده بود تا ساعت 11.45 دقیقه ادامه داشت و مسیر مصلی تا خیابان صفائیه پر از جمعیت بود و از همه اقشار و در همه سنین در این راهپیمایی حضور داشتند.

با وجود سرما و باد شدید اما مردم قم به صورت مقتدرانه و با مشت های گره کرده در مسیر گام برداشته و شعار می دادند. حضور طلاب، دانش آموزان و دانشجویان در کنار دیگر اقشار جامعه به این راهپیمایی جلوه دیگری داده بود.

حضور کودکان و شیرخوارگان همراه پدر و مادرشان در این راهپیمایی از جلوه های بینظیری بود که نشان می داد مردم قم، کودکانشان را از شیرخوارگی با فرهنگ و آرمان های انقلاب آشنا می کنند.

مردم قم با در دست گرفتن پلاکاردهایی که روی آنها « مرگ برآمریکا»، « مرگ برفتنه گر» و حمل پلاکاردهایی مزین به عکس رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب به صورت منسجم و یکصدا فتنه های اخیر را محکوم کردند.

« مرگ براسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود»، «هیهات مناالذله»، «مرگ بر فتنه گر»، «درخواست ما از قوه قضائیه برخورد با مزدور آمریکایی»، «مسئولان قضائی انتقام انتقام»، «دانشگاهی بیدار است از فتنه گر بیزار است»، «وطن فروش خائن اعدام باید گردد»، «خواب برگشت آمریکا به کشور غیرقابل تعبیر است»، «فرانسه آلمان انگلیس ننگت باد» از جمله شعارهایی بود که مردم برای حمایت از اقتدار و امنیت کشور فریاد زدند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد